誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者: 沒有註冊會員 和 65 位訪客

[水當行賣] Sandisk Extreme USB 3 手指

歡迎各位影音 fans 齊齊吹水

[水當行賣] Sandisk Extreme USB 3 手指

文章發表人 andyyau 發表於 2012-09-26, 19:45

見你地吹到好快, 我又入左一隻64G,
見宇宙有貨, 又話係行貨, GOODYEAR ASIA INTERNATIONAL LTD 保, 468蚊, 入左佢啦。

點知好很黑仔, 壞架!

其實我上SANDISK網睇, GOODYEAR 唔係代理!
打去問呢間野, 原來一人公司, 查過今年5月成立!
佢話佢地既野係水貨。

我同宇宙講係水貨, 個老細既時跳出來,
話由佢啦, 跟著撕難張單退錢俾我。

唔係身有屎邊有得退, 永後都係要小心sandisk d 貨。 :confused:
andyyau
Fun區皇室 - 出野大魔王
Fun區皇室 - 出野大魔王
  頭像
 
文章: 10724

註冊時間:
2006-02-06, 03:34

Re: [水當行賣] Sandisk Extreme USB 3 手指

文章發表人 sharp9 發表於 2012-09-26, 19:51

andyyau 寫: 見你地吹到好快, 我又入左一隻64G,
見宇宙有貨, 又話係行貨, GOODYEAR ASIA INTERNATIONAL LTD 保, 468蚊, 入左佢啦。

點知好很黑仔, 壞架!

其實我上SANDISK網睇, GOODYEAR 唔係代理!
打去問呢間野, 原來一人公司, 查過今年5月成立!
佢話佢地既野係水貨。

我同宇宙講係水貨, 個老細既時跳出來,
話由佢啦, 跟著撕難張單退錢俾我。

唔係身有屎邊有得退, 永後都係要小心sandisk d 貨。 :confused:

小心間舖好啲 :coldsweat2: :coldsweat2:

Sent via Extra7
sharp9
Fun區皇室 - 出野大魔王
Fun區皇室 - 出野大魔王
  頭像
 
文章: 11143
來自: 一條精蟲及一粒卵子的結合

註冊時間:
2011-05-20, 11:14

Re: [水當行賣] Sandisk Extreme USB 3 手指

文章發表人 Andy Lam 發表於 2012-09-26, 19:53

個盒有張紙貼住邊間代理
http://www.good-century.com/page.php?id=1
附加檔案
IMG_2664_1 拷貝.JPG
IMG_2664_1 拷貝.JPG (138.03 KiB) 被瀏覽 5281 次
:love_china: アーセナル :love_china:
Andy Lam
Fun區皇室 - PinkG首腦
Fun區皇室 - PinkG首腦
  頭像
 
文章: 32851
來自: 地球

註冊時間:
2004-11-23, 00:39

Re: [水當行賣] Sandisk Extreme USB 3 手指

文章發表人 我唔係分身 發表於 2012-09-26, 20:03

Andy Lam 寫: 個盒有張紙貼住邊間代理
http://www.good-century.com/page.php?id=1

GOODYEAR :struggle: good-century :biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2:
圖檔
我唔係分身
Fun區皇室 - PinkG首腦
Fun區皇室 - PinkG首腦
  頭像
 
文章: 25329

註冊時間:
2008-07-06, 21:29

Re: [水當行賣] Sandisk Extreme USB 3 手指

文章發表人 andyyau 發表於 2012-09-26, 20:27

我唔係分身 寫:
Andy Lam 寫: 個盒有張紙貼住邊間代理
http://www.good-century.com/page.php?id=1

GOODYEAR :struggle: good-century :biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2:


係呀! GOOD佢老美, 真係搵9笨7呀!!!
andyyau
Fun區皇室 - 出野大魔王
Fun區皇室 - 出野大魔王
  頭像
 
文章: 10724

註冊時間:
2006-02-06, 03:34

Re: [水當行賣] Sandisk Extreme USB 3 手指

文章發表人 motobee 發表於 2012-09-26, 20:30

:003:
motobee
Fun區正義聯盟 - 冇雀隊長
Fun區正義聯盟 - 冇雀隊長
  頭像
 
文章: 161042

註冊時間:
2004-11-26, 13:00

Re: [水當行賣] Sandisk Extreme USB 3 手指

文章發表人 bowtie 發表於 2012-09-26, 22:30

謝謝告知

見出面有唔少連代理貼子都無 :coldsweat2:

以後要買都係小心啲

:a005:
曾經有個女孩子肯為我而死
跟你在一起, 我寧願死!

曾經有個女孩子要與我共赴黃泉
你再不還我錢, 我就和你同歸於盡!

曾經有個女孩子與我相約到下輩子
想追求我? 下輩子吧!
bowtie
Fun區 - 揸Fit人
Fun區 - 揸Fit人
  頭像
 
文章: 3204

註冊時間:
2004-11-23, 00:37


回到 影音 fun 區