見宇宙有貨, 又話係行貨, GOODYEAR ASIA INTERNATIONAL LTD 保, 468蚊, 入左佢啦。
點知好很黑仔, 壞架!
其實我上SANDISK網睇, GOODYEAR 唔係代理!
打去問呢間野, 原來一人公司, 查過今年5月成立!
佢話佢地既野係水貨。
我同宇宙講係水貨, 個老細既時跳出來,
話由佢啦, 跟著撕難張單退錢俾我。
唔係身有屎邊有得退, 永後都係要小心sandisk d 貨。

正在瀏覽這個版面的使用者: 沒有註冊會員 和 65 位訪客

andyyau 寫: 見你地吹到好快, 我又入左一隻64G,
見宇宙有貨, 又話係行貨, GOODYEAR ASIA INTERNATIONAL LTD 保, 468蚊, 入左佢啦。
點知好很黑仔, 壞架!
其實我上SANDISK網睇, GOODYEAR 唔係代理!
打去問呢間野, 原來一人公司, 查過今年5月成立!
佢話佢地既野係水貨。
我同宇宙講係水貨, 個老細既時跳出來,
話由佢啦, 跟著撕難張單退錢俾我。
唔係身有屎邊有得退, 永後都係要小心sandisk d 貨。
